Informacje ogólne
Uwaga Minimalna kwota zamówienia wysyłkowego wynosi 50 zł
Regulamin określa zasady świadczenia usług przez
Sklep Internetowy działający pod adresem www.simplex-lublin.pl
zwanego dalej Sklepem. Jego akceptacja jest warunkiem korzystania ze Sklepu.
Sklep Internetowy, działający pod adresem www.simplex-lublin.pl z siedzibą ul. Mełgiewska 7-9
20-952 Lublin
wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej o numerze NIP 946-262-39-87,
Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone
do bazy danych Sklepu wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym
podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia. Reguły
dotyczące polityki zbierania, magazynowania oraz przetwarzania danych osobowych,
przedstawione zostały dokładniej w Polityce Prywatności Sklepu. Dokument ten jest
integralną i nierozłączną częścią niniejszego regulaminu.
Korzystanie ze Sklepu
Sklep prowadzi sprzedaż przez sieć Internet, oraz stacjonarną. Zamówienia przyjmowane są przez stronę
www.simplex-lublin.pl. W wyjątkowych sytuacjach zamówienia mogą być składane
przez e-mail wysłany na adres ( info@simplex-lublin.pl ).
Zamówienia można wykonać w e-mail, powinno wówczas zawierać:
dane klienta + dane odnośnie zamówienia oraz formę płatności.
Po przyjęciu zamówienia przez Sklep, na adres e-mail Klienta zostanie wysłana
wiadomość potwierdzająca zamówienie.
Cena wyświetlana przy nazwie przedmiotu nie obejmuje opłaty za dostawę.Koszt dostawy jest dołączany do wartości zakupionych towarów podczas składania
zamówienia, na stronie wyboru sposobu płatności (przedpłata).
Koszt zamówienia równa się cena towaru plus cena przesyłki.Koszty przesyłki (dostawy) są zryczałtowane, zawierają koszt opłaty pocztowej oraz pakowanie.
Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania.
O braku w magazynie jakiegokolwiek zamówionego artykułu powiadamiamy za pomocą
poczty elektronicznej lub telefonicznie.
W przypadku, gdy zamówienie obejmuje kilka pozycji i wystąpią trudności z uzyskaniem wszystkich
zamówionych przedmiotów zamówienie realizowane będzie w dłuższym czasie o czym klient zostanie poinformowany.
Zamówienie jest realizowane w ciągu 14 dni roboczych (średni czas realizacji to 2-3 dni) od momentu
jego opłacenia przez Klienta. W przypadku trudności z realizacją,
Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn
niezależnych od Sklepu. Sklep nie odpowiada za nieterminowe dostarczenie przesyłki
przez Pocztę Polską oraz firmy kurierskie.
Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało adres i telefon odbiorcy.
W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego,
Sklep zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru (dotyczy szczególnie przesyłek „za pobraniem”).
PłatnościSklep oferuje formy płatności:
a) przedpłatę - przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu
(zazwyczaj następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty).
Nr konta bankowego .
50 1020 5558 1111 1625 8380 0013
Każdy Klient otrzymuje od Sklepu na dowód zakupu towaru paragon fiskalny. Na życzenie Klienta
wystawiamy faktury VAT, o czym należy poinformować w komentarzu podczas składania zamówienia.
Jeśli faktura VAT ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy.
Chcąc otrzymać fakturę VAT Klient automatycznie zgadza się na jej wystawienie bez podpisu.
Reklamacje i anulowania
Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: Biuro Obsługi Klienta 518-202-229
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane. W przypadku nieopłacenia zamówienia
w ciągu 30 dni kalendarzowych następuje jego automatyczne anulowanie.
Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem.
Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu.
Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy,
jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, który posiada wady techniczne.
Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i są prezentowane
w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.
Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:
ROMADEKS
ul. Mełgiewska 7-9
20-952 Lublin
Grzegorz Madycki
518-202-229
e-mail: info@simplex-lublin.pl
w godz. 9.00 – 20.00 (pon.-pt.)
9.00 - 14.00 (sob)